Pytania i odpowiedzi

1. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie SportowyInternetowy.pl?

Dokonując zakupu masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych form płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych płatności internetowych udostępnianych przez Przelewy24, tradycyjną formę jaką jest przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto lub gotówką przy odbiorze zamówienia.

2. Czy można zamówić produkt za pobraniem i zapłacić za niego przy odbiorze?

Tak!

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest wskazany indywidualnie na stronie każdego produktu.

4. Czy mogę dokonać zakupu "na fakturę VAT"?

Tak :) W formularzu przy wpisywaniu danych adresowych oznacz się jako "firma". Będziesz mógł wówczas podać wszystkie informacje niezbędne do wystawienia faktury.

5. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Nie. Paczki wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.

6. Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

Nie.

7. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Tak. Zamówienia można odebrać osobiście w naszym magazynie po wcześniejszym umówieniu terminu (dnia i godziny).

8. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak. Na zwrot masz 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Więcej o zwrotach przeczytasz tutaj.

9. Co mam zrobić, aby zareklamować wadliwy produkt?

Więcej o reklamacjach tutaj.

Waluty

Infolinia:

572 538 378

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl